Met als slogan ‘High tech, human touch’ is het logisch dat je de aankomende UT-studenten met een technisch hoogstandje wil ontvangen. Na hun aanmelding ontvangen ze een gepersonaliseerd magazine; wereldwijd op de deurmat.
Geliefd personeelsblad
Brandweer Twente
Ze gaan letterlijk door het vuur, voor de samenleving en voor elkaar. In hun personeelsblad ‘Verzamelstuk’ delen de Twentse brandweerlieden vier keer per jaar verhalen en ervaringen.
Accelereren met marketing
Roadtrips.nu
Rally’s organiseren. Het begon als een leuke bezigheid. Maar voordat Joep Palstra het goed en wel besefte, was Roadtrips.nu uitgegroeid tot een heuse onderneming. Wat nog ontbrak was een marketingvisie.
Partnermagazine met impact
Pentair
Een magazine met méér dan alleen je eigen naam op de cover. Afkomstig van Pentair, wereldleider in watertechnologie. Een gepersonaliseerd blad, helemaal voor jou alleen.
Gepersonaliseerd bewonerstijdschrift
Aveleijn
Aveleijn is een krachtige en vooruitstrevende organisatie die zorg draagt voor mensen met een beperking. De cliënt staat centraal en iedereen telt mee. Die gedachte stond aan de basis van het bewonerstijdschrift.
Marketing als groeiversneller
Olde Bolhaar
Ze verwerken en recyclen groenafval, maar staan zelf in groei en bloei. Door onder meer enkele strategische overnames wist Olde Bolhaar de activiteiten in korte tijd fors uit te breiden. Hoogste tijd dus voor een passende, eigentijdse website.
Méér dan een kookboek
Fijnproeven in Nederland
Een uniek kookboek, dat op fraaie wijze 35 sterrenrestaurants en hun chef-koks portretteert. Zinnenprikkelende eyecandy voor de smaakpupillen, met als bonus een meer dan welkome bijdrage voor de Voedselbank.