Strategische profilering en identiteit

Subsidiegroep Nederland

Subsidietrajecten in de bouwsector. Al jaren is Boy Peters er succesvol mee. Steeds meer sectoren sluiten aan, waardoor zijn oude bedrijfsnaam ‘Bouwsubsidie’ niet meer past.

Lees dit succesverhaal
Een jubileumboek volgens beproefd recept

Bakkerij Nollen

Honderd jaar Bakkerij Nollen. Voor deze ambachtelijke bakker reden om ons te vragen een jubileumboek te maken. De titel: Goed gebakken.

Lees dit succesverhaal
Thuiskomen in je eigen magazine

Universiteit Twente

Met de slogan ‘High tech, human touch’ is het logisch dat je aankomende studenten wilt ontvangen met een technisch hoogstandje. Bij Universiteit Twente ontvangen nieuwkomers een gepersonaliseerd magazine. Zo ligt de UT wereldwijd op de deurmat.

Lees dit succesverhaal
Doordachte online marketing automation

Simplylogic

Simplylogic optimaliseert bedrijfsprocessen door efficiënte, flexibele maatwerk applicaties te bouwen met Mendix. Klanten kwamen vooral ‘binnen’ via het eigen netwerk. De zichtbaarheid moest worden vergroot.

Lees dit succesverhaal
Geliefd personeelsblad

Brandweer Twente

Ze gaan letterlijk door het vuur, voor de samenleving en voor elkaar. In hun personeelsblad ‘Verzamelstuk’ delen de Twentse brandweerlieden vier keer per jaar verhalen en ervaringen.

Lees dit succesverhaal
Accelereren met marketing

Roadtrips.nu

Rally’s organiseren. Het begon als een leuke bezigheid. Maar voordat Joep Palstra het goed en wel besefte, was Roadtrips.nu uitgegroeid tot een heuse onderneming. Wat nog ontbrak was een marketingvisie.

Lees dit succesverhaal
Partnermagazine met impact

Pentair

Een partnermagazine met méér dan alleen je eigen naam op de cover. Met ‘Inspired solutions’ geeft de wereldleider in watertechnologie een nieuwe dimensie aan het begrip personalisatie.

Lees dit succesverhaal
Gepersonaliseerd bewonerstijdschrift

Aveleijn

Aveleijn is een krachtige en vooruitstrevende organisatie die zorg draagt voor mensen met een beperking. De cliënt staat centraal en iedereen telt mee. Die gedachte stond aan de basis van het bewonerstijdschrift.

Lees dit succesverhaal
Marketing als groeiversneller

Olde Bolhaar

Ze verwerken en recyclen groenafval, maar staan zelf in groei en bloei. Door onder meer enkele strategische overnames wist Olde Bolhaar de activiteiten in korte tijd fors uit te breiden. Hoogste tijd dus voor een passende, eigentijdse website.

Lees dit succesverhaal
Méér dan een kookboek

Fijnproeven in Nederland

Een uniek kookboek, dat op fraaie wijze 35 sterrenrestaurants en hun chef-koks portretteert. Zinnenprikkelende eyecandy voor de smaakpupillen, met als bonus een meer dan welkome bijdrage voor de Voedselbank.

Lees dit succesverhaal