Accelereren met marketing

Roadtrips.nu

Rally’s organiseren. Het begon als een leuke bezigheid. Maar voordat Joep Palstra er erg in had, groeide Roadtrips.nu uit tot een heuse onderneming. Wat nog ontbrak was een marketingvisie.

Lees meer
Huisstijl

Vernieuwde website

We namen naast Joep plaats op de bijrijdersstoel. Als navigator. Onze taak: het uitzetten van de koers richting toekomst. Met als eerste halte een nieuwe huisstijl en een eigentijds logo. Toe te passen in alle eigen media, te beginnen de geheel vernieuwde website: www.roadtrips.nu. Volledig responsive en SEO-geoptimaliseerd. Hét vertrekpunt voor aansprekende marketingacties.

Rally rijden als business

Vernieuwing zoeken in de roadtrips en voor een positieve verrassing zorgen bij de deelnemers. Die inhoudelijke wens moest ook tot uiting komen bij de omlijning van de rallyconcepten.

Marketing = finesse

De strategie: vernieuwende rally’s aanbieden. De kunst: dit vertalen in concrete concepten. Met elk een eigen identiteit, een unieke profilering en een specifieke doelgroep. De eigen rally’s van Roadtrips.nu kenmerken zich door exclusiviteit. Beleving gaat boven commercie; het aantal deelnemers is per definitie beperkt. Het resultaat: een onvergetelijke ervaring en roadtrippers die vanzelf ambassadeurs worden. Met als spin-off een veelheid aan rally’s voor derden.

Nieuwsbrief & social

Rally’s zijn mooi om te rijden, maar ook gewoon leuk om over te lezen. De nieuwsbrief die we voor Roadtrips.nu verzorgen creëert rallybeleving. Informeert en inspireert bestaande relaties, prospects en liefhebbers, maar bereikt ook nieuwe doelgroepen. De digitale weg voert uiteraard ook langs Facebook, Instagram en LinkedIn. We verzorgen voor Roadtrips.nu het volledige socialmediabeheer.

Rallydentiteit

De nieuwe identiteit, de omlijnde rallyconcepten en de professionaliseringslag die Roadtrips.nu inmiddels heeft gemaakt, zorgen er voor dat Joep een duidelijke stip op de horizon kan zetten waar hij over een paar jaar wil staan met zijn onderneming. Hij kan z’n focus houden op de dingen waar hij sterk in is en wij ontzorgen hem volledig in z’n marketing. En gelukkig doet de marketing meer dan z’n werk, Joep hierover: “Ik merkte al heel snel wat voor impact het op mijn doelgroep heeft en ben heel blij met deze stap. Tuurlijk was het een in investering, maar uiteindelijk verdien ik die heel snel terug.”